KAYITLAR  |  DEFTERE YAZ
Gönderen:
Yusuf Ataş

Yer:
Diğer

Tarih:
27 Kasım 2018, Salı
20:46

Alıntı Yap: Yusuf Ataş

Abi senin çok büyük bir hayranınım
Yukarı        
 
Gönderen:
Kerem Kaan

Yer:
Diğer

Tarih:
22 Kasım 2018, Perşembe
20:01

Alıntı Yap: Kerem Kaan

Abi 2018 şubatta seninle alsancakta bi arkadaş grubu olarak tanışmıştık bu kadar samimi olduğunu bilmiyorduk hala aramızda o sıcaklığının muhabbeti geçiyor seviliyosun.
Yukarı        
 
Gönderen:
Mücahit Çelik

Yer:
Diğer

Tarih:
31 Ekim 2018, Çarşamba
16:08

Alıntı Yap: Mücahit Çelik

Harika bir insansınız hem oyunculuğunu hem kişiliğiniz hem de yetenekleriniz süpersiniz. Uzay bilimleri okuduğunuzu bilmiyordum muhteşemmiş!! Duruşunuz, kibarlığınız muhteşemsiniz! Umarım ülkemizde sizi nice güzel yerlerde görmeye devam ederiz. En iyi konumları hak ediyorsunuz.
Yukarı        
 
Gönderen:
Mehmet Can

Yer:
Diğer

Tarih:
14 Ekim 2018, Pazar
02:36

Alıntı Yap: Mehmet Can

Çok Güzel Hareketler Bunlar’da tanıdığım, küçükken hareketlerini taklit ettiğim ve son zamanlarda Söz dizisinde oynamış olduğu “Sancar” karakteriyle beni kendine hayran bırakan abim. Bizimle gerçekleştirdiğin hoş sohbet için sana çok teşekkür ederiz. Mütevazılığın vücut bulmuş halisin, iyi ki varsın.
Yukarı        
 
Gönderen:
Emir Kızılkaya

Yer:
Diğer

Tarih:
09 Ekim 2018, Salı
16:15

Alıntı Yap: Emir Kızılkaya

Hayatimda sizin kadar emegini veren oyuncu , karakter tanimadim Allah sizi sevdiginize bagislasin ve daima mutlu olun allahim size uzun ömür versin insallah sizin gibi bir oyuncu bu dünyaya sadece birkeren gelir oda güzel yürekli anadan gelir , nekadar güzel yetistirmis sizi anamiz, allahim size ömür boyu yasam versin ve herzaman mutlu kalin.. sizi cok seviyorum.
Yukarı        
 
Gönderen:
Lütfü Küçükerden

Yer:
Diğer

Tarih:
06 Ekim 2018, Cumartesi
23:57

Alıntı Yap: Lütfü Küçükerden

Şevket abi sen gerçekten mükemmel bir adamsın. Abi yakınlarda çghbyi baştan izleyip bitirdim çocuktuk o zaman hani farkedememişiz bazı şeyleri de. Çok içten söylüyorum o tayfanın en mükemmel oyuncusu senmişsin. Yani her skecte bir beklenti yaratıyorsun ulan keşke burda da olsaydı diye. Selamlardaki mutevaziliğin vesaire gerçekten etkiledin ve büyük bir hayran kazandın eline emeğine yüreğine sağlık abicim.
Yukarı        
 
Gönderen:
Cem Parlak

Yer:
Diğer

Tarih:
02 Ekim 2018, Salı
23:36

Alıntı Yap: Cem Parlak

Şevket abi az önce tramvayda rahatsız ettiysek özür dileriz ama sizi gördüğüme çok mutlu oldum siz hatırlamıyosunuz ama benim sizinle 2011 yılında İstanbul Tünelde çekildiğimiz bi fotoğrafımız var o günde çok mutlu olmuştum, çok iyi bi tiyatrocusunuz ve muhteşem bi insan olduğunuz sizi seven kişilere yaklaşımınızdan anlaşılıyor. İyi akşamlar dilerim
Yukarı        
 
Gönderen:
Enes Hakbilen

Yer:
Diğer

Tarih:
28 Eylül 2018, Cuma
12:42

Alıntı Yap: Enes Hakbilen

büyük oyuncusun abim, severek izliyoruz.
Yukarı        
 
Gönderen:
Adem Gücük

Yer:
Diğer

Tarih:
02 Eylül 2018, Pazar
23:23

Alıntı Yap: Adem Gücük

Efendim, henüz çocukken çok güzel hareketler- bilinçaltı skecinde sizi izlediğimden beri sahneye çıkmak en büyük hayalimdi. Şimdiyse ekimde ilk kez, üç baş karakterden biri olarak sahneye çıkacağım. Beni, farkında bile olmadan böyle güzel bir yola soktuğunuz için size teşekkür etmek istedim. Umarım sizi tiyatro sahnesinde bir kez daha görebilmek nasip olur. Hayırlı akşamlar, sahnelerin en güzelleri sizin olsun.
Yukarı        
 
Gönderen:
Mehmet Saz

Yer:
Diğer

Tarih:
25 Ağustos 2018, Cumartesi
02:36

Alıntı Yap: Mehmet Saz

Abiiii akşam alt geçitte bağıran bendim. Seni seviyoruzz
Yukarı        
 
Gönderen:
Emir Çalış

Yer:
Diğer

Tarih:
18 Ağustos 2018, Cumartesi
15:35

Alıntı Yap: Emir Çalış

Abi varya temiz kalpliliğin çok hoşuma gidiyor senin gibi iyi insanlar kaldı mı
Yukarı        
 
Gönderen:
Çağatay

Yer:
Diğer

Tarih:
13 Ağustos 2018, Pazartesi
18:37

Alıntı Yap: Çağatay

Abi altınolukta seni görmek büyük bir şeref tanışalım en kısa zamanda
Yukarı        
 
Gönderen:
Umut Yaşar Karakaya

Yer:
Diğer

Tarih:
12 Ağustos 2018, Pazar
00:36

Alıntı Yap: Umut Yaşar Karakaya

Şevket abi süper oyuncusun çghb den beri takip ediyorum seni abi başarılarının devamını dilerim
Yukarı        
 
Gönderen:
Banu Başaren

Yer:
Diğer

Tarih:
06 Ağustos 2018, Pazartesi
20:47

Alıntı Yap: Banu Başaren

Kaç yıl beraber oynadık bilmiyorum ama, bence sadece bu ülkenin değil, bu dünyanın da en iyi oyuncularından biridir. Naiftir, dosttur, sevgi doludur Suha’cım...
Yukarı        
 
Gönderen:
Ömür Polat

Yer:
Diğer

Tarih:
04 Ağustos 2018, Cumartesi
03:30

Alıntı Yap: Ömür Polat

Abi merhaba Altınolukta gördüm bugün seni selamlaştık hatta. Çok güzel hareketler bunlar’dan beri takip ediyorum seni, söz dizisinde zaten Sancar rolüyle zirve yaptın. Seninle aynı yerde olmak bile çok mutlu ediyor beni. İyi geceler...
Yukarı        
 

Toplam Kayıt Sayısı: 397 Toplam Sayfa Sayısı: 27
[««] [«] 1. 2. 3. 4. 5. . . . 25. 26. 27. [»] [»»] 
© 2009 Şevket Süha Tezel
Şevket Süha Tezel