KAYITLAR  |  DEFTERE YAZ
Gönderen:
tamer temel

Yer:
Balıkesir

Tarih:
03 Eylül 2010, Cuma
03:49

Alıntı Yap: tamer temel

SELAM SEVKET ALTINOLUK ŞÜKRÜBEY KUMPİRDEN SELAMLAR ÇALIŞMALARINDA BAŞARILAR DİLERİZ KENDİNE İYİ BAK GÖRÜŞÜRÜZ PERSONELDEN HERKEZİN SELAMI VAR BİDE NİSA NIN SELAMI VAR :) GÖRÜŞÜRÜZ
Yukarı Mail: ttemel331@hotmail.com       
 
Gönderen:
Bilal

Yer:
Balıkesir

Tarih:
01 Eylül 2010, Çarşamba
17:51

Alıntı Yap: Bilal

Selamlar olsun Şevket Abimmm.. kısacık bir surede seni az çok tanıyabildiğim için çok şanslıyım.)) senle birlkte yemek yedik,playstation oynadık,motor kullanmayı öğrendik,sabaha karşı oturup acı kahvemizi yudumlarken ordan burdan konuştuk.. bazen owu yieeeah diye diye koptuk.D senaryolar kurgulayıp koptuk.)) çok memnun oldum,senin kadar mütevazı birine daha rastlamadım.kelime oyunlarını hala da unutamadım hatırlayıp gülmekteyim hala,cidden mizah anlayışına hayran kaldımmmm.. bana burası yetmedi abi daha çok yazıcaklarım var onları da yuzyuze soylemeyi tercih ediorum gözlerini yormamayım şimdi.)) haydi sağlıcakla kal abim.çok seviliyosun..
Yukarı Mail: TOSUN  MSN: bigdunker_17@hotmail.com     
 
Gönderen:
Murat Polat

Yer:
Diğer

Tarih:
29 Ağustos 2010, Pazar
18:15

Alıntı Yap: Murat Polat

Merhaba Şevket,
5-6 yada 7-8 yıl önce üniversitenizin bir tiyatrosunu izlemeye gelmiştim. "Ayak Bacak Fabrikası" oyununu oynamıştınız. Şahsen oyunu çok beğenmiştim.
Şuan ki ulaştığın noktadan dolayı seni tebrik ve takdir ediyorum.

Başarılarının devamını dilerim.
Yukarı        
 
Gönderen:
W K

Yer:
Diğer

Tarih:
19 Ağustos 2010, Perşembe
03:27

Alıntı Yap: W K

duruşunla, kişiliğinle, fiziğinle, gücünle benim için bir mitoloji kahramanı gibisin. bunu sana daha önce de söylemiştim. bendeki yerini ve ne kadar özlendiğini zaten biliyorsun. seni sahnede sevgiyle ve gözlerim dolarak alkışlamaya devam edeceğim...
Yukarı        
 
Gönderen:
Esra

Yer:
Diğer

Tarih:
19 Ağustos 2010, Perşembe
03:11

Alıntı Yap: Esra

Şevket abi Almanya dan izliyoruz sana bayılıyoruz. Ailecek çok büyük fanınız. En harika insan sensin aralarında. Umarım bi gün görüşebiliriz seni çok seviyoruz.
Yukarı        
 
Gönderen:
Adem Albayrak

Yer:
Diğer

Tarih:
17 Ağustos 2010, Salı
21:19

Alıntı Yap: Adem Albayrak

abim tek basına bı dunyasın.. hos muhabbetın ıcın tsklr.. senı sevıyor ve basarılarının devamını dılıyorum.. en kısa surede yenıden grsmk dılegıyle..
Yukarı        
 
Gönderen:
Büşra Gülbahar

Yer:
İzmir

Tarih:
05 Ağustos 2010, Perşembe
17:46

Alıntı Yap: Büşra Gülbahar

hem bu kadar mükemmel çalışmalar yapıp hemde bu kadar mütevazi olabilen ender insanlardan birisin .. gerek doğallıgın gerekse sahnede gösterdiğin kabiliyetinden dolayı herkezi kendine kilitliyorsun
başarılarının devamını diliyorum .. o güzel gözlerin hep gülsün..
Yukarı        
 
Gönderen:
ömer arkalı

Yer:
Diğer

Tarih:
05 Ağustos 2010, Perşembe
07:05

Alıntı Yap: ömer arkalı

slm abıcım bız marmarıs yalancı boğaz lıtera marmarıs beach otel ın marketinden ömer ve mutlu .oyunculuk bi sanattır o sanatta sende mevcut olduğuna eminiz kendi kendimize neden ikinci cem yılmaz şefket abimiz olmasınki diyoruz.
Yukarı        
 
Gönderen:
mehmet yorulmaz

Yer:
Aydın

Tarih:
03 Ağustos 2010, Salı
21:28

Alıntı Yap: mehmet yorulmaz

oyunculuk hayatında başarıların devamını dşlerim şevket abi.çok nadir bulunan oyuncu sanatçılarından birisin. MARMARİS yalancı boğaz mevkii..litera otelden sevgi ve saygılar.
Yukarı Mail: mehmetyorulmaz1988@hotmail.com  MSN: mehmetyorulmaz1988@hotmail.com     
 
Gönderen:
Mutlu Maden

Yer:
Diğer

Tarih:
01 Ağustos 2010, Pazar
08:20

Alıntı Yap: Mutlu Maden

Gerçekten nadir bulunabilen mütevazi sanatcılardan birisiniz. Başarılarınızın devamını dilerim. İnşallah dahada başarılı olursunuz!!!!
Marmaris Yalancıboğaz Mevkiinden selamlar!
Yukarı        
 
Gönderen:
Gökçen

Yer:
Ankara

Tarih:
19 Temmuz 2010, Pazartesi
12:12

Alıntı Yap: Gökçen

Uzun zamandır böyle farklı, dingin ve hoş bir sohbetle günümü tatlandırabileceğim biriyle tanışmamıştım, popülarizme inat mütevazi yaşamdan vazgeçmeyen sanat insanı, hayatta hangi çizgide yürüyeceğini çoktan seçmişsin sen, sanata hesapsızca devam...

Altınoluktan Gökçen
Yukarı Mail: gokcengursoy@gmail.com  MSN: gokcenjr@hotmail.com     
 
Gönderen:
ipek dilmen

Yer:
Diğer

Tarih:
18 Temmuz 2010, Pazar
21:30

Alıntı Yap: ipek dilmen

Gün geçtikçe daha hoş bir insan halini alıyorsun minik arkadaşım hep böyle devam et tüm güzellikler seninle olsun.... Herzaman seni sevenlerin hayatında ol sakın uzaklara gitme.......Tamam mı?
Yukarı        
 
Gönderen:
Dilek Dervişoğlu

Yer:
Diğer

Tarih:
16 Temmuz 2010, Cuma
17:47

Alıntı Yap: Dilek Dervişoğlu

tanıdığım en mütevazı ve en başarılı oyunculardan biri..çok daha iyi yerlerde olacağına eminim..sevgiler..
Yukarı        
 
Gönderen:
Cüneyt Can Sevengil

Yer:
Diğer

Tarih:
05 Temmuz 2010, Pazartesi
13:12

Alıntı Yap: Cüneyt Can Sevengil

senin ünlü olacağın dersane sıralarındaki arkadaşlığımızın ilk gününden belliydi...
Yukarı        
 
Gönderen:
Esengül

Yer:
Diğer

Tarih:
03 Temmuz 2010, Cumartesi
20:23

Alıntı Yap: Esengül

Değerli Sevketcim , sen harika bi insansın , içindeki iyilik sayfalara yansımış. <3 Sendeki o mütiş birikim ve kabiliyeti ben herzaman görüyorum... ßaşarılarının devamını dilerim. Seni Çok Seviyorum ... ama lütfen bnmle konuşurmusun   
Yukarı   MSN: ciciesen_happy@hotmail.com     
 

Toplam Kayıt Sayısı: 362 Toplam Sayfa Sayısı: 25
[««] [«] 1. 2. 3. . . . 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. [»] [»»] 
© 2009 Şevket Süha Tezel
Şevket Süha Tezel