KAYITLAR  |  DEFTERE YAZ
Gönderen:
Yağmur Bölükbaşı

Yer:
Diğer

Tarih:
28 Ekim 2017, Cumartesi
13:21

Alıntı Yap: Yağmur Bölükbaşı

Abi seni çok güzel hareketler bunlardan beri takip ediyorum, gerçekten yaptığın her işte çok başarılısın. Ama biz Çghb yi çok özledik ya
Yukarı        
 
Gönderen:
Sema Demircan

Yer:
Diğer

Tarih:
28 Ekim 2017, Cumartesi
03:16

Alıntı Yap: Sema Demircan

Şevket ağbi, çok güzel oynuyosun. Oyunculuğun çok iyi. Devamını getirirsin inş seni çok seviyoruz. İyiki söz de oynamışsın.
Yukarı        
 
Gönderen:
Deniz İşcan

Yer:
Diğer

Tarih:
25 Ekim 2017, Çarşamba
13:28

Alıntı Yap: Deniz İşcan

Kötü adam olmak da mı yakışır insana yahu?
Yukarı        
 
Gönderen:
Beyza Tunç

Yer:
Diğer

Tarih:
25 Ekim 2017, Çarşamba
13:21

Alıntı Yap: Beyza Tunç

Sizin ustunuzde oyuncu yok vallaha. Harika oyuncusunuz. Sancar rolünü çok iyi oynuyorsunuz.
Yukarı        
 
Gönderen:
Ayça Sezgin

Yer:
Diğer

Tarih:
23 Ekim 2017, Pazartesi
14:46

Alıntı Yap: Ayça Sezgin

Abi kaç bölümdür ciğerimizi söktün be helal valla, muhteşem oyunculuk
Yukarı        
 
Gönderen:
Emirkan Güneş

Yer:
Diğer

Tarih:
23 Ekim 2017, Pazartesi
04:38

Alıntı Yap: Emirkan Güneş

Abi seni söz dizisiyle birlikte tekrar ekranlarda görmek büyük mutluluk.
Yukarı        
 
Gönderen:
Derin Aköz

Yer:
Diğer

Tarih:
22 Ekim 2017, Pazar
17:33

Alıntı Yap: Derin Aköz

Abim Sancar'ı sevmesekte senin oyunculuğunu gerçekten çok beğeniyoruz. Umarım seni ekranlarda daha çok görebiliriz.
Yukarı        
 
Gönderen:
Burak

Yer:
Diğer

Tarih:
22 Ekim 2017, Pazar
14:34

Alıntı Yap: Burak

Abim rolünün hakkını çok iyi veriyorsun çghb'de de çok iyiydin bundan sonra da seni ekranlarda görmek isteriz allah yolunu açık etsin abim:)
Yukarı        
 
Gönderen:
İlyas Bodak

Yer:
Diğer

Tarih:
22 Ekim 2017, Pazar
14:27

Alıntı Yap: İlyas Bodak

Abim seni yıllardır takip ederim oyunculuğuna hep hayran kalmışımdır bkm den berri sözde seni gördüm nasıl mutlu oldum anlatamam en iyilerini hak ediyorsun abim başarılarının devamını dilerim
Yukarı        
 
Gönderen:
Azra Acarbulut

Yer:
Diğer

Tarih:
22 Ekim 2017, Pazar
02:41

Alıntı Yap: Azra Acarbulut

Çok samimisin bizzat gördüm seni ve onayladım fotorafta cekindik.
Yukarı        
 
Gönderen:
Abdullah Sakar

Yer:
Diğer

Tarih:
20 Ekim 2017, Cuma
01:34

Alıntı Yap: Abdullah Sakar

Bakmayın filmlerdeki rollere baba sicakligindaki gibi kolları var...
Yukarı        
 
Gönderen:
Mustafa Kara

Yer:
Diğer

Tarih:
19 Ekim 2017, Perşembe
00:20

Alıntı Yap: Mustafa Kara

Abi sen mukemmel bi oyuncusun haa
Yukarı        
 
Gönderen:
Didem

Yer:
Diğer

Tarih:
18 Ekim 2017, Çarşamba
00:38

Alıntı Yap: Didem

Dizideki ve gerçekteki halin beni bitirdi. Çok samimisin. Bugün fotoğraf çekindiğin kız
Yukarı        
 
Gönderen:
Michael Kontny

Yer:
Diğer

Tarih:
17 Ekim 2017, Salı
14:55

Alıntı Yap: Michael Kontny

Hallo şevket, wie geht es dir? Tebrikler für deinen auftritt in söz, man hat mir davon erzählt und ich habe es gesehen, sehr gut
Yukarı        
 
Gönderen:
Umut Tiryaki

Yer:
Diğer

Tarih:
16 Ekim 2017, Pazartesi
23:26

Alıntı Yap: Umut Tiryaki

CKM' de koltukta otururken bir salondan Sevket Suha Tezel' in çıkmasını beklerim hep. Arada çıkar, arada çıkmaz ama sinema sohbetimizi ederiz...
Yukarı        
 

Toplam Kayıt Sayısı: 364 Toplam Sayfa Sayısı: 25
[««] [«] 1. 2. 3. . . . 5. 6. 7. 8. 9. . . . 23. 24. 25. [»] [»»] 
© 2009 Şevket Süha Tezel
Şevket Süha Tezel